Zbohom súdruhovia – A opäť sa idú kaliť úchyláci

13. októbra 2012, karolondrias, Nezaradené

Už som mal obrovský strach, že na výročie 17. novembra sa na Slovensku nebudú kaliť uchyláci a nepredvádzať antikomunistické orgazmy. Konečne mi odľahlo, seriál „Zbohom súdruhovia“ to zachráni.

Predpokladám, že to bude ďalší krásny produkt nášho úpadku, keď zničenie východoeurópskej civilizácie a jej následnej kolonizácie  po roku 1989 oslavujeme ako víťazstvo.

 

Po 2 minútach pozerania seriálu „Zbohom súdruhovia“ som prepol na český kanál, kde práve konštatovali, že Komunistická strana Čiech a Moravy je druhou najsilnejšou stranou v Česku.

 

Spomenul som si na rokovanie s českými komunistami pred pár rokmi, keď som poznamenal, že cestou do Prahy som videl veľa antikomunistických bilbordov s krvavými hviezdami a krvavými kosákmi
a kladivom. Spýtal som sa ich, či im to nezoberie hlasy vo voľbách.
Odpovedali mi, že nie, že Česi sú vyspelý národ, nie sú len hlúpe tupé stádo a tupý
primitívny antikomunizmus na nich neplatí.

Ukázalo sa to aj dnes 13.10.2012 vo voľbách.

Rád by som vedel, koľko % občanov Slovenska dokáže seriál „Zbohom súdruhovia“ zakaliť a z toho vypočítať, koľko rokov sme pozadu za Čechmi.

Nech žije socializmius!!!

 

RNDr. Karol Ondriaš, DrSc.

Člen ÚV KSS