Televízny program Farma – ďalší pomník našej degenerácie

29. decembra 2012, karolondrias, Nezaradené

Minule, v súťaži, ktorá televízia dostane prvú cenu pri kalení uchylákov, som
narazil na program Farma. Po troch minútach som tomuto programu priradil prvé
miesto. Myslím si, že je to ďalší pomník našej degenerácie, ktoré tu začali
vyrastať ako huby po daždi, ihneď potom, ako nás naši ponovembroví hrdinovia
oslobodili od komunistickej totality.

 

Už som v duchu videl, ako sa budú aktéri Farmy tešiť z prvého miesta.

Bohužiaľ, musím ich sklamať. Keď som sa dozvedel, že Farmu pozerá viac ako milión ľudí,
tak som musel zmeniť ihneď poradie.

Prvé miesto v súťaži pomníkov našej degenerácie dostali diváci Farmy. Škoda, že
tuná nie je priestor vyvesiť ich zoznam menovite. Zaslúžili by si to.

Ale diváci by z toho nemali byť smutní, lebo kompetentní ich zoznam už majú.

 

Nakoniec Preambula, ktorá mala byť na začiatku:

Keď po 40 ročnom komunistickom zázraku rozvoja Slovenska a humanity, po roku
1989 došlo k jeho kolonizácii a k riadenému všeobecnému úpadku, kolonizátori
okrem toho, že nám všetko podstatné zobrali musia kvalitne kaliť uchylákov na Slovensku,
aby ich už nikdy nenapadlo vymaniť sa z moderného otroctva v ktorom
žijú. A o to sa starajú hlavne naše, nezávislé od humanity, televízie.

 

Nech žije socializmus!

 

Karol Ondriaš

Člen ÚV-KSS