Kapitalistická a komunistická realita šou

26. januára 2013, karolondrias, Nezaradené

Včera večer zo zvedavosti som v rýchlosti preklikal naše TV kanály, aby som zistil súčasnú úroveň našich reality šou a úroveň kalenia uchylákov. Pritom mi vzdialený priateľ M.R. poslal link na realitu šou zo „Shanghai“ z komunistickej Číny.

Ihneď som si naše kapitalistické a ich komunistické reality šou porovnal. Výsledok vám nepoviem, len by som chcel vedieť, či naša a ich
úroveň kultúry je ešte vratná.

Link na komunistickú reality šou je nižšie.

Len upozorňujem slovenských fajnšmekerov, že bohužiaľ v komunistickej reality šou nikto nebude chodiť nahý, nikoho neznásilnia, nezastrelia, neunesú, nebudú vykladať karty, nikto nebude nadrogovaný a ani sa vyžívať v násilí akéhokoľvek druhu.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_popout&v=6HfDeTVpinU

Ja viem, že bojovníci proti komunistickej totalite sa budú utešovať, že veď v komunistickej Číne nie je socializmus, ale kapitalizmus a ja porovnávam neporovnateľné.

Nech sa len utešujú, budú to v budúcnosti potrebovať stále viac a viac.

 

RNDR. Karol Ondriaš, DrSc.

Člen ÚV KSS,

130126