Založ si blog

Archív: august, 2012

Zničenie mrakodrapov v New Yorku 9/11. Čo je ilúzia, táraniny, fatamorgána, halucinácie alebo pravda?

Neviem, kde som nižšie uvedené vídeo videl. Bolo to na TA3, Markíze, Jojke, alebo CNN, BBC? Alebo som o tom čítal v Sme alebo v + 77 dní? http://www.informationclearinghouse.info/article32279.htm# Karol Ondrias 120827

Pokračovanie článku

Pozvanie vojsk Varšavskej zmluvy do Československa v roku 1968

Chcel by som so spätnou platnosťou pozvať vojská Varšavskej zmluvy do Československa v roku 1968 Keby sa mi to podarilo bol by som na to veľmi hrdý. Z mnohých dôvodov. Ten hlavný je ten, že by som to bol ja, kto by zabránil kolonizácii a degenerácii civilizácie na Slovensku po roku 1968. Príchod vojsk zabezpečil, že všestranný rozvoj Slovenska, humanita, ľudskosť […]

Pokračovanie článku

Zločiny kapitalizmu v Sýrii a slovenský antikomunistický orgazmus

Chcel by som len vedieť, koľko tažko zakalených slovenských a svetových morálnychuchylákov dosiahne antikomunistický orgazmus pri pozeraní si nižšie uvedenýchvideí o zločinoch kapitalizmu v Sýrii? A koľkí z nich pochopia, že len vďaka nim, všetky demokraticko-zločineckéorganizácie po roku 1989 majú zelenú. Predpokladám, že ani jeden. Veď médiá ichuž […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.