Založ si blog

Archív: január, 2013

BBC seriál „Stratený svet komunizmu“: o menejcennej Východoeurópskej rase

Ako som už napísal (link nižšie), tento demagogický seriál má úroveň kvalitného hnoja, skrytého rasizmu a pohľadu nadradenej rasy nanás Východoeurópanov. http://karolondrias.blog.pravda.sk/2013/01/15/139/ Nie je tam ani slovo o komunistickom zázraku vo východnej Európe, o všestrannom rozvoji, humanite a dodržiavaní ľudských práv.Ani slovo o civilizácii bez narkomanov, […]

Pokračovanie článku

Video, na ktoré sú naši disidenti a antikomunisti právom hrdí

pretože tam sú popísané ich vzory v plnej paráde. Takto podobne aj naši disidenti a antikomunisti bojovali za zničenie Východoeurópskejcivilizácie a víťazne ju predali do moderného otroctva, za čo sú im doteraz naše a zahraničné celevriti vďačné. Nižšie uvedené video asi pozná už každý, samozrejme okrem redaktorov našich televízií. […]

Pokračovanie článku

Kapitalistická a komunistická realita šou

Včera večer zo zvedavosti som v rýchlosti preklikal naše TV kanály, aby som zistil súčasnú úroveň našich reality šou a úroveň kalenia uchylákov. Pritom mi vzdialený priateľ M.R. poslal link na realitu šou zo „Shanghai“ z komunistickej Číny. Ihneď som si naše kapitalistické a ich komunistické reality šou porovnal. Výsledok vám nepoviem, len by som chcel vedieť, […]

Pokračovanie článku

Seriál BBC: Stratený svet komunizmu v Československu a kalenie uchylákov

Tak som si pozrel v sobotu 19.01.2013 o 20.00 hod na STV2 BBC seriál „Stratený svet komunizmu v Československu. Zistil som tri veci: 1. Seriál mal úroveň ešte väčšieho hnoja, ako som predpokladal. 2. Z primitívnej úrovni demagógie seriálu silne predpokladám, že BBC tvorcovia seriálu nás pokladajú za menejcennú rasu, neschopnú myslieť. A je možné, že majú pravdu. […]

Pokračovanie článku

O tom, jak prý komunisté kradli

Keď som dostal tento článok (autor Oldrich Slováček) mailom, ihneď som začal hľadať štatistické údaje za posledných 23 rokov, kde by sa podobne pochválili aj bojovníci proti komunistickej totalite.Bohužiaľ, zatiaľ som žiadne nenašiel, možno sú tajné. Ja ale verím, že bojovníci proti komunistickej totalite nejaké pozitívne výsledky prinesú, i keď predpokladám, že […]

Pokračovanie článku

Seriál BBC: Stratený svet komunizmu v NDR a kalenie uchylákov

Predsa som sa donútil v sobotu 12.01.2013 o 20.00 hod na STV2 pozrieť BBC seriál „Stratený svet komunizmu v NDR“ (aspoň polovicu). Zistil som dve veci: 1. Seriál mal úroveň ešte väčšieho hnoja, ako som predpokladal. 2. Z primitívnej úrovni demagógie seriálu silne predpokladám, že tvorcovia seriálu v pozadí nás pokladajú za menejcennú rasu, neschopnú myslieť. […]

Pokračovanie článku

Seriál BBC: Stratený svet komunizmu a kalenie uchylákov

Predpokladám, že to bude štandardný seriál na kalenie uchylákov, kde vládcovia BBC majú smrteľný strach, že by sa im v súčasnosti re-kolonizovaná Východná Európa opäť vytrhla z ich kolonizácie, komunisti by sa opäť dostali k moci, a opäť by sa tam zopakoval komunistický zázrak ekonomického, kultúrneho, vzdelanostného a humánneho rozvoja s vysokým štandardom […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.