Na základe faktov, ktoré uvediem nižšie si myslím, že áno, i keď som nenašiel žiadnu vedeckú štúdiu, ktorá by to skúmala. Ale predpokladám, že takéto štúdie existujú, alebo budú existovať.
Myslím si, že každý, kto verí v 21. storočí, v pravdy svätých kníh, vykladačov kariet, snov, … atď., nemá mozgový hardvér a softvér zabezpečujúci reálne myslenie, kritické myslenie a reflexiu. Keď niekto nemá kritické myslenie pri čítaní Biblie, nemá to ani v akejkoľvek činnosti poznania. Otázkou ostáva, či sa dá náboženskou výchovou dieťaťa poškodiť alebo modulovať vývoj mozgového hardvéru a softvéru, ktoré by viedli k obmedzenie alebo strate reálneho myslenia, kritického myslenia a reflexie, čo má významné negatívne následky pre život a rozvoj spoločnosti.
To sa dá zistiť jednoducho. Stačí urobiť koreláciu medzi počtom detí učiace sa pravdy náboženstva na základných školách, alebo dokonca už aj v škôlkach, a vývojom spoločnosti. Takúto koreláciu som si zhruba urobil a môže si ju urobiť každý, kto má internet. Zistil som, že spoločnosť v štátoch, kde väčšina detí povinne, alebo „dobrovoľne“ sa učí veriť v náboženské pravdy zaostáva za spoločnosťami, kde to tak nie je. Markantne to vidieť u štátov, kde je náboženská výchova až 100% povinná. Takáto spoločnosť zaostáva vo vývoji technológii, patentov, rozvoji vedy a techniky alebo v životnej úrovni. Jej občania často používajú mobil, televízor, počítač a majú cez plece prevesený kalašnikov, ktoré nevedia vyrobiť. Paradoxne ich vyrábajú tam, kde významná časť detí neabsolvovala náboženskú výchovu. Frustrácia ľudí v takejto náboženskej spoločnosti ide až tak ďaleko, že zabíjajú neznámych ľudí, ktorí nemali náboženskú výchovu, alebo ju mali odlišnú. Denne sa o tom presviedčame v správach.
Platí to aj pre Slovensko a Rakúsko?
Dá sa to taktiež jednoducho zistiť koreláciou počtu detí v náboženskej výchove a životnej úrovni (aj podľa krajov), počtu násilných trestných činov.. atď. Divím sa, že to cirkev ešte neurobila, aby podporila náboženskú výchovu na školách z peňazí daňových poplatníkov.
Dá sa zistiť na Slovensku, či vôbec a koľkým deťom sa poškodil vývoj mozgu náboženskou výchovou, kde došlo k obmedzenie vývoja mozgového hardvéru a softvéru, ktoré zabezpečujú reálne myslenie, kritické myslenie a reflexiu?
Po zničení východoeurópskej civilizácie a jej následnej kolonizácii po roku 1989, kolonizátori začali vychovávať aj slovenských motrokov. Snažili sa maximálne zničiť naše poľnohospodárstvo, priemysel, školstvo, vedu, techniku, kultúru a morálku. V niečom sa im to podarilo viac a v niečom menej. V kolonizácii našli na Slovensko spojencov, zahŕňajúc aj cirkev.
Zahŕňa našu kolonizáciu aj náboženská výchova detí?
RNDr. Karol Ondriaš, DrSc.
Člen ÚV KSS
140105
Chore vyplody.Strategia v nebezpecnych ...
Jak moze dakto take daco napisac?Bizovne... ...
- komunisti neiniciovali po dohode ...
nic z toho, co si napisal, komunisti ...
co? ...
Celá debata | RSS tejto debaty