Založ si blog

Ako som zažil na TA3 najrýchlejší orgazmus

Úvodom, ja, Karol Ondriaš týmto prehlasujem, že všetko, čo je napísané v tomto blogu je klamstvo. Nič z toho nie je pravda, je to všetko vymyslené len pre pobavenie BoPKoTov, Demokratov, Vyvoleného hamburgera, Vytunelovaných a ostatných.

 

Musím sa priznať, vždy som trochu pozadu.

Ešte donedávna som si myslel, že heslom dňa je stále bojovať proti komunistickej totalite, kde títo bojovníci sa na TA3 stále predháňajú v dôkazoch a odvahe, ako s nasadením života odstránili komunistickú totalitu a konečne nám vybojovali slobodu a demokraciu. A že každý, kto stále bojuje proti komunistickej totalite je moderný, správny chlap a je „in“.

 

Ale nie je to už tak. Ako som sa dozvedel na TA3, súčasným heslom správneho slovenského muža, ktorí ide s dobou, je: „Zavolaj nám a uži si! Zaži najrýchlejší orgazmus!”

 

Pretože aj ja chcem byť moderný a isť s dobou, pozrej som si do môjho denníčka pod záložkou  najrýchlejších orgazmov demokratického typu, ako na tom vlastne som. Nebolo to najhoršie, dokonca niektoré mená sa pravidelne opakujú. Keď to stručne námatkovo zhrniem, najrýchlejšie orgazmy na TA3 som zažil pravidelne pri vystúpeniach:

Havla = už po 2 sekundách, Kňažka = 3 až 5 sekúnd, Mikloška = 6 sekúnd, Langoša = 6 sekúnd, Šebeja = 16 sekúnd, Labudu = 24 sekúnd, Lasicu = 8 sekúnd, Leška = 9 sekúnd, Samsona = 18 sekúnd…

Mám ešte mnoho ďalších mien, niektoré nechcem prezradiť, ale bohužiaľ, niektoré sú nečitateľné, asi som ich písal, hneď po najrýchlejšom orgazme demokratického typu (čo bola chyba, mali by na to v TA3 upozorňovať).

 

Verím, že ako v každej televíznej súťaži, aj táto bude vyhodnotená a najrýchlejší orgazmisti dostanú ceny. Škoda, že na TA3 neuvádzajú priebežné časy najrýchlejších orgazmov, lebo neviem, či s mojimi výsledkami sa môžem kvalifikovať na popredné miesto.

 

P.S. Ja, ako militantný komunista musím s poľutovaním uznať, že za komunistov, súťaže o najrýchlejší orgazmus neboli – skrátka, bola to totalita.

 

Karol Ondriaš,

160218

Zoznam podnikov vybudovaných na Slovensku počas komunistického zázraku 1948-1989 (aktualizácia 08. 01. 2024)

08.01.2024

Úvodom prehlasujem, že všetko, čo je napísané v tomto blogu je klamstvo. Je to všetko vymyslené pre potešenie chichotajúcich sa domácich zvieratiek Segregovaného Vyvoleného Hamburgera a ostatných nedočkavcov. Je až neuveriteľné, čo všetko dokázali komunisti vybudovať počas 40 rokov komunistického zázraku 1948-1989 Zoznam podnikov pridávam preto, lebo Segregovaný [...]

OSN: Počet zabitých Palestínčanov Izraelom a počet zabitých Izraelčanov Palestínčanmi v rokoch 2008-2020

19.10.2023

Úvodom prehlasujem, že všetko, čo je napísané v tomto článku je klamstvo. Je to všetko vymyslené pre potešenie chichotajúcich sa domácich zvieratiek Segregovaného Vyvoleného Hamburgera a všetkých, ktorých sa to týka. V rámci totality slobody slova, Segregovaný Vyvolený Hamburger absolútne zakázal uvádzať dôležité štatistické údaje o Izraelsko-Palestínskom [...]

Z odkazu SNP: Komunistická cenzúra, kapitalistické poradenstvo a ľudia ako korisť

28.08.2023

Úvodom prehlasujem, že všetko, čo je napísané v tomto blogu je klamstvo. Je to všetko vymyslené pre potešenie chichotajúcich sa domácich zvieratiek Segregovaného Vyvoleného Hamburgera a tých, ktorých sa to týka. Posledných 30 rokov som počul v médiách mnohokrát tvrdenie, že komunisti počas socializmu zaviedli tvrdú propagandu a cenzúru. My 70+ roční vieme, že to bolo [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.